}

Tuesday, May 15, 2012

PENAWAR SEGALA PENYAKIT-ATAS KEIZINAN ALLAH S.W.T


PRODUK BIO-HERBA
(untuk semua jenis kulit)

ANTISEPTIK DIABETES









Cara penggunaan:
  1. hanya perlu semburkan pada luka @ kawasan bermasalah
  2. 3 kali sehari
  3. lakukan setiap hari
Jaminan:
Tiada kesan sampingan
Bahan-bahan semula jadi (pati herba)
INSYA-ALLAH, sembuh.
Merupakan produk orang-orang kampung.

Harga Promosi: RM60.00 (SM), RM70(S & S)
Kos penghantaran: Percuma
Berat Bersih: 60ml




bio-Skinz (PENAWAR  BAGI KULIT BERMASALAH) ...
Dengan hanya semburan pada kawasan yang bermasalah seperti:-



  1. Luka yang lama dan lambat untuk kering.
  2. Kulit mati@kulit bertukar menjadi hitam dan kering.
  3. Kudis yang bernanah dan berair.
  4. Kudis yang tidak pernah sembuh dan sentiasa aktif(akibat dari kencing manis)
  5. Kulit wajah yang berjeragat, berjerawat serta kawasan T-zone yang hitam.
  6. Kulit yang mengalami masalah alahan dari bahan kimia atau pemakanan.
  7. Kulit yang terbakar akibat terkena sinar matahari.
  8. Kulit yang sentiasa mengalami masalah ruam.

Tiada Kesan Sampingan.Efektif dengan Segera.

Cara penggunaan:
Hanya semburan pd kawasan yg bermasalah

Siapa yang boleh pakai:
Semua Generasi


Harga Promosi: RM60.00 (SM), RM70(S & S)
Kos penghantaran: Percuma
Berat Bersih: 60ml

PM: siti_bph@yahoo.com
call/sms: 0111.9163520





eNzyme Fruits n' Herbs Supplement Drinks





1. Apa itu Enzim?
Enzim adalah sejenis protein kompleks yang bersifat bio-aktif dan ia terdiri daripada lebih kurang 20 jenis asid amino, vitamin dan mineral. Ia merupakan pemangkin penting untuk proses metabolisma dan pelbagai tindak balas kimia dalam badan supaya seluruh sistem tubuh dapat berfungsi secara sempurna, lengkap dan menyeluruh. Kekurangan enzim akan menyebabkan ketidakhadaman, sel-sel badan menjadi lemah, proses metabolisma badan tergugat. Pendek kata, tanpa enzim, hayat hidup tidak boleh dilanjutkan.

2. Apa itu enzim pencernaan?
Enzim pencernaan adalah sejenis protein pemangkin yang membantu proses penghadaman dan ia memastikan nutrien dalam makanan dapat diserap oleh badan kita. Sumber makanan seperti daging dan sayur-sayuran semuanya mengandungi enzim percernaan tersendiri. Namun demikian, enzim adalah sangat sensitif terhadap suhu dan keaktifannya akan hilang jika dikenakan suhu yang tinggi. Apabila badan mula kekurangan enzim percernaan, keadaan ini akan membebankan proses penghadaman badan kita.

3. Apakah krisis penyembuhan yang mungkin timbul selepas mengambil produk ini?
Krisis penyembuhan merupakan satu fenomena biasa yang sering berlaku selepas seseorang mengambil produk suplemen. Reaksi badan yang biasa berlaku adalah seperti kehausan, sembelit, sakit kepala, sering kencing dan sebagainya. Sesetengah orang mungkin menghadapi reaksi yang kuat dan sesetengah orang tidak pula. Semua reaksi badan yang berlaku adalah buat sementara. Anda harus banyak mengambil air untuk mempercepatkan proses detosifikasi badan.

4. Perlukah kanak-kanak mengambil suplemen U-Enzyme?
Pada peringkat pertumbuhan badan, badan kanak-kanak masih sedang berkembang dan belum lagi mantap, jadi mereka memerlukan bekalan enzim yang banyak demi menjamin fungsi badan yang optimum. Ambil 30ml setiap hari adalah baik untuk menjamin kesihatan mereka.

5. Adakah produk ini sesuai untuk badan saya jika tiada sebarang perubahan berlaku selepas saya mengambil U-Enzyme?
Orang berlainan akan mengalami reaksi badan yang berlainan, sama ada cepat atau lambat. Anda dicadangkan mengambil produk ini secara berterusan dan lama-kelamaannya kesihatan akan bertambah baik, sebagai contohnya, daya ketahanan badan menjadi kuat, badan menjadi lebih bertenaga dan sebagainya.

6. Apakah perbezaan di antara U-Enzyme dengan produk enzim lain yang terdapat di pasaran?
U-Enzyme membekalkan 5 jenis enzim percernaan untuk badan. Ia merupakan suplemen enzim kompleks yang penting untuk membantu penghadaman, memelihara potensi enzim dalam badan, menjaga keseimbangan antara enzim metabolik dan enzim percernaan. Ia merupakan produk semulajadi, diproseskan dengan mengikut piawaian kualiti yang ketat dan ia adalah 100% selamat untuk dimakan bagi menjamin kesihatan yang menyeluruh.

7. Apakah cara penggunaan produk ini?
Dengan pengambilan 30ml-50ml. Minum 1-2 kali sehari selepas makan.

8. Bolehkah pesakit diabetis mengambil produk ini?
Pesakit diabetis atau orang yang bermasalah glukosa darah tinggi boleh mengambil produk ini. Ini disebabkan ia mengandungi xylo-oligosakarida dan inulin yang kaya dengan serat larut air. Kedua-dua komponen ini membantu memperlahankan proses penghadaman dan penyerapan nutrien, jadi ia tidak akan menjejaskan paras glukosa darah dan kalorinya juga rendah.

9. Apakah caranya untuk menambah bekalan enzim dan mengapakah kita perlu mengambil produk suplemen enzim?
Ketiga-tiga aspek iaitu mengamalkan diet yang seimbang, menjalankan cara hidup yang sihat dan juga mengambil produk suplemen enzim. Malangnya, keaktifan enzim dalam makanan mudah terjejas apabila dimasak, jadi ia adalah sukar untuk mendapat enzim yang mencukupi melalui diet harian kita. Selain itu, faktor-faktor seperti pencemaran udara, pencemaran air, penggunaan racun perosak, penyalahgunaan ubat-ubatan, pengawet dan sebagainya akan menjejaskan fungsi enzim. Jadi, cara yang paling baik adalah melalui pengambilan produk suplemen enzim.


Kelebihan pada setiap U-enzyme adalah berbeza-beza:-

Betik
1. U-enzyme Betik
Betik mengandungi sumber yang kaya gan nutrien antioksidan seperti karoten & flavonoid. Bersama-sama, kandungan enzim menggalakkan pemutih kulit & menguruskan badan, terutamanya untuk meningkatkan kecantikan badan untuk wanita muda!!





2. U-Enzyme Aloe Vera
Kebaikan: aloe vera telah digunakan untuk merawat pelbagai keadaan kulit.



3. U-Enzyme Pisang
herba sentiasa mempertimbangkan untuk menjadi ejen pembersih darah dan melegakan keadaan radang. Telah digunakan untuk menggalakkan perpeluhan dan perkumuhan air kencing, membantu untuk mengeluarkan toksin daripada badan. Remedi yang boleh memberi manfaat kepada kesihatan dan merawat penyakit berkaitan dengan sistem penghadaman.





4. U-Enzyme Anggur

Kaya dengan vitamin C, vitamin yang membantu menyokong sistem imun, kesan antikanser dan menggalakkan pemutihan kesan pada kulit. Ia adalah tinggi dalam pektin, serat larut yang membantu darah kolesterol yang rendah dan bantuan pelangsingan.



chrysanthemum

5. U-Enzyme Chrysanthemum
Gabungan kekwa dan Chinese wolfberry mewujudkan sifat-sifat istimewa bahawa badan berkhasiat dan buah pinggang, haba penjelasan, meneutralkan toksin, mencerahkan penglihatan dan melindungi hati. Baik untuk orang-orang yang berjaga sehingga lewat malam dan bekerja sarat.

Nanas

6. U-Enzyme Nanas
telah digunakan untuk mengurangkan tahap keradangan dan mempercepatkan pembaikan tisu, enzim yang membantu ketakcernaan. Ini gabungan buah-buahan adalah Vitamin C, yang bekerja untuk mengurangkan pigmentasi, menenangkan dan kulit hidrat.



Lemon
7. U-Enzyme Lemon
Adalah kaya dengan unsur alkali walaupun merasai masam. Ia adalah ideal untuk menyingkirkan bahan toksik dalam badan. Asid sitrik dalam membantu meningkatkan penyerapan kalsium juga. Meningkatkan   tahap oren vitamin C yang tinggi bergerak melalui badan bagi meneutralkan radikal bebas, baik untuk orang-orang yang mudah mendapat sejuk.

Peria katak
8. U-Enzyme  Peria Katak
Mengandungi sebatian yang ketara menurunkan paras gula dalam darah, dan dipanggil sebagai "Insulin Loji". Ia telah digunakan dalam perubatan herba semulajadi serta berkeupayaan untuk membantu dalam masalah hati.


Jambu Merah
9. U-Enzyme Jambu dan Mulberi
Telah didapati boleh membantu untuk mengawal gula dalam darah yang tinggi dalam pesakit kencing manis. Kandungan vitamin C yang tinggi dapat menggalakkan pertumbuhan kulit. Bersama-sama dengan mulberi akan membantu dalam mengekalkan kesihatan penglihatan dan mencegah kemerosotan penglihatan.

Mulberi
10. U-Enzyme Grape dan Mulberry Enzim
Mengandungi sebatian yang baik dikenali sebagai polifenol yang bertindak sebagai antioksidan, digunakan secara meluas untuk menghalang proses keradangan yang berkaitan dengan arteriosklerosis, kanser, dan sesetengah jenis artritis. Gabungan 
flavonoid dari anggur, mulberi dan kiwi adalah sangat baik untuk kulit berseri juga.
Nona

11. U-Enyme Buah NONA
Adalah sejenis buah yang seimbang. Dengan sumber Vitamin C yang sangat baik, ia membantu meneutralkan radikal bebas yang tidak stabil yang boleh merosakkan sel. Ia menyediakan gula untuk memberi tenaga supaya dikekalkan dan tidak berlebihan.

Roselle
12.U-Enzyme Roselle
Mengandungi kuantiti besar bahan bioaktif yang sangat baik. Ubat tradisional untuk asma, barah, batuk, kelesuan, dispepsia, demam, mabuk, hipertensi dan neurosis. Ini kesan kombinasi tawaran yang sangat baik pada detoksifikasi, mengawal dan antibodi dalam badan.

Limau Barli
13.U-enzyme Limau Bali
 Ia boleh mencegah pembentukan darah beku dan dengan itu lebih rendah risiko angin ahmar dan diabetes.


Tomato
14.U-Enzyme Tomato
mengandungi tahap Lycopene yang tinggi. Lycopene dikatakan sangat berkesan dalam memerangi dan mencegah kanser, terutamanya gangguan prostat. Ia juga telah terbukti untuk mengurangkan risiko sakit jantung.

Buah Naga Merah
15.U-Enzyme Buah Naga
Buah naga dan anggur (biji anggur dan kulit) mengandungi kepekatan nutrien yang luar biasa dan antioksidan yang paling berharga untuk melindungi kita daripada kerosakan radikal bebas, mencegah penuaan dan  ubat kepada penyakit anemia.

No comments:

Post a Comment

X-TRA INCOME